Навіщо мені це?

Ми пропонуємо можливість не хвилюватися про гарантійні поломки твого гаджета ще рік чи два після закінчення гарантійного терміну від виробника. А якщо навіть відбудеться – то ми відремонтуємо гаджет з надійністю та якістю офіційного сервісу та використанням тільки оригінальних запасних частин

1
Надаємо додаткову гарантію

Доступні гарантії на 12 та 24 місяців

2
Оригінальні запчастини

Використовуємо якісні сертифіковані запчастини

3
Офіційний сертифікований сервісний центр

Офіційно та надійно з гарантією

Дізнайся ціну

Для того, щоб дізнатися ціну розширеної гарантії, потрібно ввести серійний номер девайсу і дату покупки. Ми вкажемо ціну на 12 та 24 місяців

Дізнайся про ціну розширеної гарантії

Подивитися можна на звороті пристрою або на коробці
Очистити

Вам доступна розширена гарантія

Ваш девайс

* Купити офлайн можна за адресою:address_service_center

Оплата розширеної гарантії онлайн здійснюється на сайті нашого партнера

Часто задавані питання

Якщо раптом не знайшов відповіді на своє запитання, напиши нам і ми відповімо

До якої техніки я можу придбати послугу «Розширена гарантія»?

Послуга «Розширена гарантія» може бути придбана до техніки виробництва компанії Apple, офіційно ввезеної на територію України, за умови, що термін гарантії від виробника ще не закінчився на дату покупки послуги.

Як я можу переконатися, чи доступна послуга «Розширена гарантія» до мого пристрою?

Під час оформлення покупки на нашому сайті, необхідно ввести серійний номер пристрою і ми перевіримо, чи може бути придбана послуга.

Де я можу переглянути серійний номер мого пристрою?

На сайті компанії Apple наведена інформація як знайти серійний номер продукту Apple https://support.apple.com/ru-ru/HT204308

Коли починає діяти послуга «Розширена гарантія»?

Послуга «Розширена гарантія» починає діяти з 0 годин 00 хвилин наступного календарного дня після закінчення гарантійного терміну від виробника та діє протягом одного або двох років залежно від виду послуги.

Що мені робити, якщо мій пристрій, до якого я купив послугу «Розширена гарантія», перестав працювати або працює зі збоями?

Вам необхідно звернутися до служби підтримки, і співробітники нашої компанії проконсультують вас про подальші дії.