УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТЕХНІКИ LOGITECH

Загальні умови

Компанія Logitech надає обмежену гарантію на всю продукцію торгової марки Logitech™. Гарантується, що будь-який товар, вперше проданий кінцевому користувачеві, не має дефектів компонентів та виготовлення при звичайному застосуванні, зазначеному в посібниках користувача протягом терміну гарантії. Відлік гарантійного строку починається з дати придбання виробу кінцевим споживачем.

Гарантійний строк - календарний період, протягом якого Виробник зобов'язується забезпечити гарантійний ремонт пристрою кінцевого споживача, або його заміну чи компенсацію у разі неможливості гарантійного ремонту.

Документами, які підтверджують купівлю товару, є:

• правильно заповнений оригінальний гарантійний талон, у паперовому або електронному вигляді, з правильними та чітко заповненими полями: «модель», «серійний номер», «дата продажу», зі штампом торгуючої організації, що містить її назву.

• касовий чек або інший, затверджений законодавством, розрахунковий документ.

Умови проведення гарантійного обслуговування

• Наявність документів, що підтверджують покупку (касовий чи товарний чек, гарантійний талон).

• Гарантійне обслуговування здійснюється протягом усього гарантійного строку, встановленого на товар.

• Термін виконання гарантійного обслуговування не повинен перевищувати термін, встановлений законодавством або узгоджений сторонами під час прийняття у гарантійний ремонт

Строк гарантії на продукцію Logitech

Застосовуються наступні строки гарантії продукції Logitech:

• Строк гарантії для кінцевого користувача складає 24 місяці з дати придбання, зазначеної в документі, що підтверджує покупку, якщо інше не встановлене локальним законодавством.

• Строк служби пристрою дорівнює гарантійному строку для кінцевого споживача (24 місяці).

• Після закінчення гарантійного терміну ремонт техніки здійснюється на платній основі в АСЦ чи іншому місці на вибір власника.

Logitech не несе відповідальності за якість виконаних платних ремонтів третіми особами.

Умови виконання гарантійного обслуговування

Гарантійне обслуговування продукції торговельної марки Logitech здійснюється шляхом ремонту чи обміну залежно від категорії товару.

Дана гарантія включає вартість запасних частин і робіт, необхідних для відновлення вашого товару до повністю функціонального стану.

Обмеження відповідальності

Компанія Logitech залишає за собою право відмовити у гарантійному обслуговуванні товарів за спірних обставин. Компанія Logitech також має право виносити остаточне рішення про те, чи підлягають товари обслуговуванню за гарантією.

Гарантійні зобов'язання на пристрій

Гарантійні зобов'язання виробника не поширюються:

• витратні матеріали (наприклад, акумуляторні батареї або захисне покриття), якість яких із часом погіршується, якщо тільки це не дефект матеріалів або виготовлення;

• косметичні пошкодження, зокрема подряпини, вм’ятини або пошкоджений пластик в області роз’ємів, якщо тільки це не дефект матеріалів або виготовлення;

• на механічні ушкодження, забруднення чи поломки, що виникли з вини покупця:

· несправності, що виникли внаслідок нецільового використання чи неправильної експлуатації;

· ушкодження, що виникли внаслідок дій третіх осіб чи обставин непереборної сили;

· дефекти виробу, які з'явилися наслідком впливу атмосферних явищ або інших зовнішніх впливів, порушення правил встановлення та/або зберігання;

· ушкодження, спричинені потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, рідин, комах, тварин;

· пошкодження, спричинені побутовими факторами: підвищена вологість, запиленість, агресивне середовище тощо.

• на природне зношування виробу;

• якщо серійний номер або заводська пломба пошкоджені або відсутні;

• якщо умови, зазначені в гарантійному талоні, будь-яким чином змінені без попередньої письмової згоди виробника;

• на виявлення пошкоджень приладу, спричинених нестабільністю електромережі, газопроводу, мережі водопостачання та каналізації, норми роботи яких не відповідають встановленим стандартам; суттєвим негативним впливом навколишнього середовища (блискавка, пожежа, повінь), що не піддається контролю з боку виробника, а також недбалим поводженням з приладом;

• вимоги щодо внесення змін до конструкції приладу з метою його адаптації до місцевих умов, які відрізняються від тих, що діють у країні, для якої цей прилад був розроблений, вироблений та/або сертифікований.

Претензії щодо функціональних характеристик приладу є необґрунтованими, тому що існуючі характеристики відповідають тим, що заявлені заводом-виробником;>

Прилад є товаром неналежної якості лише у випадках:

• наявності висновку авторизованого сервісного центру виробника товару (далі - АСЦ) про наявність у товарі недоліків та (або) дефектів;

• наявності висновку АСЦ про неремонтопридатність товару;

• наявності висновку експертизи товару, проведеної організацією, що має ліцензію, за яким у товарі присутні недоліки та (або) дефекти.

Заміна у виробі несправних частин (деталей) у період гарантійного терміну не веде до встановлення нового гарантійного терміну.

Отримання гарантійних послуг для пристроїв, що ремонтуються

Гарантійне обслуговування пристроїв, що ремонтуються, здійснюється авторизованими сервісними центрами компанії Logitech за принципом черговості щодо товарів, придбаних та що знаходяться в країні, в якій компанія Logitech або її Офіційні постачальники послуг пропонують гарантійне обслуговування згідно з умовами цієї Обмеженої гарантії.

Гарантійному ремонту підлягає техніка Logitech, дефект якої виявився після продажу виробу кінцевому споживачеві за умови, що:

• термін гарантії на виріб дійсний;

• дефект виробу не викликаний порушенням правил експлуатації: механічними пошкодженнями, потраплянням всередину рідин, сторонніх предметів, комах, ремонтом неавторизованих осіб, іншими причинами, що не мають відношення до виробництва;

• має правильно та чітко заповнений, паперовий або електронний гарантійний талон виробника або фінансовий документ, що підтверджує факт придбання (касовий, товарний чек, видаткову накладну, розрахункову квитанцію або інший документ згідно з місцевим законодавством);

• для отримання послуг з гарантійного ремонту, споживач може звернутися до АСЦ або до точки придбання пристрою;

• якщо авторизований сервісний центр відсутній у місті Вашого проживання, Ви маєте змогу використати наступні два варіанти:

Варіант 1) Ви можете звернутися до місця придбання виробу, АБО

Варіант 2) Виможете самостійно зробити заявку на доставку ймовірно дефектного пристрою до авторизованого сервісного центру.

Для використання Варіанту 2, Вам необхідно:

1. Заповнити форму у розділі “Надсилання пристрою в сервіс”.

2. Якомога детальніше зроби опис дефекту та його симптомів. Це допоможе нам вирішити проблему з Вашим пристроєм у найкоротший час. Майте на увазі, що з Вами може зв’язатися співробітник сервісного центру або служби підтримки Logitech для з’ясування деталей. Це буде зроблено тільки у випадку необхідності.

3. Якщо є змога – додайте до заявки фото або відео дефекту (за можливістю).

4. Додайте фото (копію) документа, що підтверджує придбання товару, так, щоб було видно дату (обов’язково), заповненого гарантійного талону (опціонально).

Фактична діагностика та гарантійне обслуговування почнеться з моменту отримання ймовірно дефектного пристрою авторизованим сервісним центром.

Якщо після проведення діагностики дефект не буде підтверджений – пристрій буде повернуто Вам за Ваш рахунок.

Якщо дефект підтвердиться, але його причина не пов’язана з виробництвом або якістю матеріалів – Вам буде запропоновано виконання комерційного ремонту або повернення приладу за Ваш рахунок.

• виконання гарантійних зобов'язань може бути виконане шляхом гарантійного ремонту, заміною на аналогічний пристрій або видачею акту про неремонтопридатність;

• акт про неремонтопридатність є підставою для отримання компенсації споживачем у торговельній мережі, згідно з правилами та нормативами місцевого законодавства;

• у разі видачі акта про неремонтопридатність - виріб залишається в АСЦ або видається на руки споживачеві з актом про неремонтопридатність для передачі Продавцю з метою отримання компенсації.